Sayfalar

27 Şubat 2010 Cumartesi

Anestezi

Başlık anestezi de anlatcaklarımın anesteziyle hiç bir ilgisi yok. Anestezi filmini izlemek lazım bu arada çok methediyorlar.

Çarşamba günü ameliyat olcam. Burnumdan. Kıkırdağım yamukmuş bir de et deviasyonu varmış. Kıkırdağımı düzeltip, radyobilmemne ile de eti küçültceklermiş. Ben de burnumdan nefes alabilicem sonunda. Çok büyük bir ameliyat değil ama hazırlıkları, kontrolleri bir görseniz kalp ameliyatına hazırlanıyorum sanırsınız. Bugün polikliniğe gittim. 4 tüp kan aldılar, idrar tahlili, ekg, akciğer graifisi, radyobilmemne ile bütün iç organlarıma baktılar. Akciğer grafisinde kalbim büyümüş çıktı. Sonra organa şu radyobilmemnesiyle baktıklar. Normal çıktı. Derin bir oh çektim. Pek sağlıklı bir insan değilim zaten bir de kalbime bir şey olmasın. Karaciğerimde yağlanma varmış onu daha önceden de söylemişlerdi gerçi. Spora başlamalıyım. Kilo vermeliyim. Tansiyonum da yüksek zaten ona da iyi gelir.

Ha bu arada pamak ucundan kan alarak kanama zamanına baktılar. Bu hafta okulda parmak ucundan kan almayı öğrenmiştik. Canberk delmişti benim parmağımı. Canberk daha az acıttı bunu da belirtmek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara