Sayfalar

25 Şubat 2010 Perşembe

web.bir.net.tr/can

Bir zamanlar internete bilgisayara çok meraklıydım. Kendi kendime sürekli web sayfaları hazırlıyordum. Oldukça da bilgi edinmiştim. Küçük flash animasyonlar, javascript kodlamaları, html kodları öğrenmiştim. Az önce yazdığım yazıyı düşününce aklıma geldi bu hazırladığım web sitesi. Kendimle ilgili kişisel bir sayfa hazırlamıştım. Hiç de fena olmamış aslında :P eğlenceli şeyler de yok değil hani o küçücük yaşıma göre iyi bir çalışma sayılabilir bir ziyaret edin 1-2 dk sayfalarda gezinin belki gülümsersiniz iyi gelir gülümsemek :))

http://web.bir.net.tr/can

O sitede şiirler diye bir kısımda buldum bunu küçükken yazdığım bir şiir.

Gözlerimi Açtım

Bugün dünyaya gözlerimi açtım
Ne olacağını bilmeden
Bugün sevgiye gözlerimi açtım
Ne olacağını bilmeden
Annemi gördüm
Ne kadar seveceğimi bilmeden
Babamı gördüm
Ne kadar seveceğimi bilmeden
12 yıl önce bugün
Nasıl bir dünya olduğunu bilmeden
Dünyaya geldim bugün
Nasıl bir dünya olduğunu bilmeden


Artık eskisi gibi şiir yazmıyorum nedense. Belki eskisi gibi yoğun duygular hissetmiyorum artık. Sanırım büyüdük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara