Sayfalar

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bulgaristan Günlükleri - 2 Burcu'ya

Burcu'mmm.. Seni nasıl özledim var ya anlatamam. Senin o tüm içtenliğinle kıkırdamalarını, aşkım deyip sarılmanı, tatlı tatlı konuşmanı özledim. Şimdi burada olsan keşke sarılsam, öpsem, koklasam. Herşeyim benim, canım. Sen yanımda olunca kendimi çok güçlü hissediyorum. Hep yanımda ol destekle beni. Elimden tut, hiç bir zaman bırakma.

Ha bir de güzelce ders çalış. Bütünlemede geçersin güveniyorum sana. Ben sana demiştim demeyi çok sevdiğimi bilirsin. Şimdi de diyorum ki sana. Eğer güzelce çalışırsan, konuları öğrenirsen o sınav vız gelir sana. Seninle el ele olup tüm zorlukları atlatacağız. Ayrıca ben sana o çalışmayla büte kalırsın diye en baştan söylemiştim hıh.

Şu anda bunları okuduğunu hayal ediyorum da ne güzel gülümsüyorsun sen öle. Gözlerin ışıl ışıl. Gözlerin bana bu kadar uzaktayken bile pırıl pırıl parlıyor, görüyorum.

Seni çok seviyorum sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara