Sayfalar

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bulgaristan Günlükleri - 7 İkinci Gün

02.07.2011

12ye kadar uyudm gene. Yatak beklediğimden daha iyiydi. Şimdi de şehri dolaşmaya çıkacağım. Haydi bakalım heyecan beni bekliyor.

İhi naber ? Bugün bulunduğum bölgeyi dolaştım biraz daha merkezi yerlere gittim. Annem ve Burcu'yla konuştum internet kafeden. Canlarım özlemişim onları. Oyun oynadım bi de bisürü. Star Wars Battlefront 2 dönünce indirmeyi unutmayayım.

Binalar biraz daha modernleşmeye başladı merkeze doğru. Odama da alıştım aslında. Sevdim ya ben burayı. Şu an çok heyecan doluyum. Yarın olsa da gerçek şehir merkezini dolaşsam. Burada bir çok park var. Haritaya bakınca da görülüyor ne kadar çok olduğu. Students Park ve Lozents Hunting Parkı'ı gördüm. Sutdents Park normal park işte. İçerisinde bisikletli, kaykaylı ve patenliler için atlamalı hoplamalı bir yer var. Burada bisikletliler de kaykaylılar da çok fazla var. Hepsi de güvenlik ekipmanlarını takıyorlar. Motosikletliler de aynı şekilde. Kask, dizlik, ceket, eldiven hepsi tamam.

Sürücüler araçları bağırtmayı çok seviyolar. Sürekli bir patinaj çekerek kalkmalar falan.. Ama çoğu sürücü kurallara uygun araç kullanıyor. Çok fazla trafik ışığı olmamasına rağmen her yaya geçitinde araçlar durup yayaya yol veriyor.

Sokaklarda özellikle parklarda güneş enerjisiyle çalışan lambalar var. Ne kadar ışık veriyorlar gerçi bilmiyorum. Karanlıkken görmedim. Burada hava saat 10 gibi kararıyor.

Mutluyum ya burada olmaktan.

Çok fazla Türk var burada. Yarı yarıyalar heralde. Gördüğüm çoğu esmer adam Türk çıkıyor.

Öğlen baconlı makarna yedim. Bacon yazdım çünkü dana jambon mu domuz mu bilmiyorum. Pahalıydı ama ya. Yanında bir tane de kola 8 leva ödedim. Akşam yemeğini ise kebapçıda yedim. İnegöl köfte çok lezzetliydi. Ayranla beraber 5.5 leva ödedim. Yemekler ordan bundan sonra.

Daha anlatacak bir şey bulamadım.

Ha burada en çok duyduğum müzik Jennifer Lopez'in On The Floor'u.

Her yerde bar var. Hepsi de çok güzeller. Daha hiç birinde oturmadım gerçi. Gece hayatını da görmedim ama oldukça hareketliye benziyor. Her yerde afişler oldukça seksi. Bir gece görmek isterim oraları. Kumarhaneler de var her yerde. Onlara da bir gitmek istiyorum ama cesaret edemiyorum. Yarın bir kaç Türk'e oraların raconunu sorayım.

Odama şu anda bizim Türk müziklerine benzer bir müzik sesi geliyor ama Türkçe mi Bulgarca mı duyamıyorum.

Vizemi uzatayım biraz. Eğlenceli olcak burası. İyi ki gelmişim. Kalkıp dans edesim var. Şu an hatta kalktım oynuyorum. Hoba hoba tey tey teyyyyy

Ha bu arada burada akaryakıt fiyatları çok uygun. Benzinin litresi 2.35 dizelin 2.85. Gaz da 1 küsür. İnternet pahalı yalnız biraz. 2 saat 3.5 leva. Alkollü içecekler uygun fiyatlı. Smirnoff 20 leva.

Müzik Bulgarcaymış

Kızlardan bahsedeyim yahu biraz. Hani yollu diye bir tabir vardır ya burdakiler yollu olmaktan çıkıp yolcu olmuşlar. Çok seksiler. Hepsinin kalçasında dövme. Hepsi beli açık, düşük bel pantolon giyiyorlar. Hele motora binmiş bir afet vadı ki off. Mavi tangası görülüyordu. Öyle bir iç gıdıklayıcıydı ki.

Akıl Oyunları kitabını okumaya devam edeyim şimdi çok eğlenceli bir kitap. Yazarla sohbet ediyoruz, geyik yapıyoruz. Bana burada iyi bir oda arkadaşı oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara