Sayfalar

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bulgaristan Günlükleri - 3 Anneme

Burcu'ya bu kadar çok şey yazdım diye kıskandın di mi annem :) Gülmeee biliyorum gülüyorsun. Sen hep gül tamam mııı. Hiç bir zaman gözlerinde yaş olmasın. Aha bak yaşardı şimdi. E anne hani hiç yaş olmayacaktı gözlerinde. Beni üzüyorsun ama. Bak benim de gözlerim yaşardı. Seni çok seviyorum biricik annem.

Sana her şey için teşekkür ederim. Beni böyle güzel yetiştirdiğin için - burada kendimi övüyorum - benim için her türlü fedakarlığı yaptığın için çok teşekkür ederim. Senin hakkını asla ödeyemem.

Anneler fedakar derler ya. Bence yanlış bir söylem o. İnsanlar senin gibi bir anne görmemişler ki anneleri fedakar zannediyolar. Onlar da fedakardırlar ama hiç biri senin kadar olamaz. Sen daha bir başkasın. Sen bir meleksin benim güzel annem.

Senden tek bir isteğim var. Artık beni ekisi kadar çok düşünme. Ben kendim idare edebiliyorum. Burada asla yapamayacağım bir odada bile mutluyum, huzurluyum. Biliyorum ki sen de orada mutlusun, huzurlusun. Tüm sevdiklerin yanında sana destek oluyor.  Artık sen de bana destek olmayı bırakıp kendi güzel hayatına bak. Sen mutlu, huzurlu, sağlıklı olursan ben daha da iyi olurum. Beni merak etme en. Seni çok seviyorum.

Ama bir de motor ?! :)

1 yorum:

Bu Blogda Ara