Sayfalar

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bulgaristan Günlükleri - 4 Telefon Konuşması

Pöff bir yağmur eksikti o da başladı. Ah be Elena naptın sen canım ya. Bi kaç tane kalın bi şey getirseydim keşke pöff. Sana o kadar laf ettim gerçi de benim odayı görünce  yaşadığım hayal kırıklığını fark ettin üzüldün biraz. Bak ben de onu fark ettim. İlerleyen güzlerden daha yakından tanıdığımda severim seni.

Burcu'm aradın ya şimdi sen beni bu satırları yazarken zaten çok duygulanmıştım bi de sesin de çok kötü gelince tutamadım kendimi pek. Mutsuz olduğumdan dolayı değil yani. Seni çok seviyorum. Büte kalman da salaklığından evet. Salaksın çünkü hiç çalışmadın. Ciddiye almadın sınavı. Aklın başına geldi ama. Sana bir şey söyleyeyim mi ama kızmayacaksın. Ben senin büte kalmana sevindim aslında. Hem bu sayede bu seneyi daha iyi öğreneceksin hem de bu sana ders olacak. İşlerin lay lay lom yürümediğini anlayacaksın. Ah bir çalışsan öyle güzel yaparsın ki soruları ama çalışmıyorsun. Şapsal sevgilim benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara